آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی - فروشگاه فایل ویکی پدیا

آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی

  • شناسه : 87659
  • موضوع :
  • فرمت اصلی : pdf
  • تعداد صفحات : 65
  • حجم فایل : 22.27 مگابایت
قیمت : 18000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی

آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی
عکاسی و چاپ عکس پرسنلی همواره یک شغل پردرآمد در جامعه امروز می باشد که با اندکی سرمایه و داشتن تخصص لازم در این زمینه به راحتی میتوانید کار و کسب خود را شروع نمائید. 
عکس های پرسنلی شامل عکس هایی در سایز 3×2 ، 4×3  و یا 6×4 به صورت نیم رخ و تمام رخ می باشند که من به تجربه ای که سال ها کار در زمینه عکاسی و چاپ عکس پرسنلی دارم به شیوه ای تخصصی و با زبان ساده و تصویری به آموزش این مهم پرداخته ام.
من در این کتاب آموزشی قدم به قدم، خیلی ساده و تصویری به آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای پرداخته ام و این اطمینان را به شما می دهم که پس از مطالعه این کتاب و تمرین عملی در کوتاه ترین زمان، خواهید توانست در کمتر از 20دقیقه 12 قطعه عکس پرسنلی حرفه ای به مشتری تحویل دهید.

نام این کتاب آموزشی را "آموزش عکاسی و چاپ عکس پرسنلی حرفه ای" انتخاب کرده ام چرا که تا به حال هیچ کتابی به این کاملی، در زمینه عکاسی و چاپ عکس پرسنلی منتشر نگردیده است و همچنین با کمی دقت در فصل های این کتاب به این موضوع پی خواهید برد.

 فصل اول: تجهیزات مورد نیاز

 مقدمه 
 بخش اول: دوربین و سه پایه 
 بخش دوم: پروژکتور(یا فلش چتری) و سه پایه
 بخش سوم: پرینتر رنگی
 بخش چهارم: کامپیوتر

 فصل دوم: نورپردازی و عکاسی

 بخش اول: آماده سازی محیط
 بخش دوم: تنظیمات دوربین
 بخش سوم: نورپردازی و عکسبرداری


 فصل سوم: ویرایش عکس در فتوشاپ

 بخش اول: انتقال عکس از دوربین به کامپیوتر
 بخش دوم: تغییر سایز عکس
 بخش سوم: حذف پس زمینه
 بخش چهارم: اصلاح نوردهی
 بخش پنجم: اصلاح رنگ
 بخش ششم: روتوش چهره


 فصل چهارم: آماده سازی عکس ها و چاپ

 بخش اول: ترتیب قرارگیری عکس ها
 بخش دوم: چاپ عکس ها


 فصل پنجم: تکنیک های طلایی+نرم افزار روتوش خودکار

 مجموعه ده ها تکنیک ضروری که دیگران نمیخواهند شما بدانید
 دانلود رایگان بهترین نرم افزار روتوش خودکار به همراه آموزش


  • حجم این کتاب الکترونیکی(PDF) حدود 22مگابایت می باشد، در صورتی که می توانستم حجم و بعضاً مطالب ساده را حذف نمایم اما از خلاصه نویسی اجتناب کرده ام تا بتوانم تجربیاتم را بصورت کامل و بنحوی ارائه دهم که برای همگان قابل درک باشد.
  • سطح این کتاب، از مبتدی تا پیشرفته می باشد و بدون هیچگونه دانش قبلی می توانید مفاهیم و آموزش های آن را فرا گیرید. چراکه تمام تلاشمان این بوده تا ریز به ریز و نکته به نکته همراه با تصویر مفاهیم پایه و ضروری در این شغل را بنحوی ساده به شما انتقال دهیم.
  • ویرایش دوم این کتاب در اردیبهشت ماه 1396 انجام گردید. در ویرایش دوم عمدتاً مطالبی اضافه و یکسری اصلاحات املایی و گرافیکی انجام گردید تا این کتاب آموزشی بیش تر از پیش کامل و عاری از هر گونه نقصان گردد.
  • برای اینکه همه علاقه مندان به این رشته و شغل، استطاعت خرید این کتاب آموزشی را داشته باشند، بهای آنرا تنها مبلغ 12000 تومان در نظر گرفته ایم که در قبال مطالب این کتاب بسیار ناچیز می باشد که در صورت تمایل می توانید آن را از قسمت زیر دریافت نمائید.
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت فایل ناب برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت فایل ناب چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله filenab.com@gmail.com